Re: glosny dysk SCSI

Autor: Marcin <mziel-NOSPAM_at_szczecin.home.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 15:14:42 MET DST

> Jeśli dysk jest uszkodzony -- częsty backup nie ma sensu,
> albowiem jedynie przyspieszy zużycie tegoż dysku.

Nie robię backupów ponieważ na serwerze odbywa się jedynie routing pakietów
internetowych. Jak padnie to trudno. Poza tym nie mam streamera. Czy można
robić backupy np. na nagrywarce?
Kiedyś widziałem taki programik dla NW co robił backup na drugim dysku (w
zasadzie chodzi mi jedynie o backup samego drzewa NDS). Jest coś takiego?

Pozdrawiam,

Marcin