ez-swap

Autor: Ted <opty53_at_ntlworld.com>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 13:46:06 MET DST

Witam.Bardzo prosze o pomoc mam wlozona do komputera kieszen do dysku
twardego firmy "Vantec ez-swap" .Do tej pory siedzial tam dysk "Segate" i
bylo fajnie,zmienilem na "WD" i kicha .Dysk jest widziany w dosie niemoge
zainstalowac windowsa,po z restartowaniu pokazuje ze niema dysku
startowego.Mysle ze mam problem z polaczeniem dysku do kieszeni (insteukcje
wcielo) moze ktos wie jak to polaczyc.Dzieki za pomoc .Tadeusz