Zasilacz - pytanie

Autor: Lecter <namore_at_wp.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 12:31:08 MET DST

Witam,

Chcę kupić dobry zasilacz do mojego PC (teraz mam Codegen). Mój wybór padł
na Chieftec 360 W (HPC-360-202DF).

Proszę o sugestie czy to dobry wybór lub inne propozycje.

Zależy mi aby był cichy, dobrze trzymał napięcia (ten ma filtry:
przeciwzwarciowy, przeciwprzepięciowy, przeciwprzeciążeniowy).

Poza tym myślę już o konieczności wymiany starszych podzespołów na nowe. Np.
złącze SATA ten zasilacz posiada, ale już do PCI Expres nie widzę. Czy ktoś
zorientowany może mi powiedzieć czy to jest problem? Może są jakieś
przejściówki?

Nie bawię się w podkręcanie procka, więc wydaje mi się że moc też ma
wystarczającą.

A1700+

Clayton

HDD 20 GB