Re: jak rozebrac monitor Samsung Syncmaster?

Autor: silent_scream <silent_scream_at_poczta.onet.peel>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 11:34:20 MET DST

> No właśnie. Próbowałem na różne sposoby odginać te zatrzaski
> i zero efektu (oczywiście ograniczałem się, bo jakbym połamał
> to bym się dostał do środka, ale poskładanie monitora z
> powrotem w całość graniczyłoby z cudem).

kilka dni temu mialem identyczny problem. ze tez samsung musial wymyslic
taki patent ;) ale udalo sie. moj problem dotyczyl co prawda 750s, ale
zdaje mi sie ze konstrukcja jest podobna :)
te u gory dwie dziurki, to tak jak piszesz, trzeba srubokret wlozyc, ja
wlozylem klasyczny plaski, dosyc mocno przycisnac i jednoczesnie starac sie
sciagnac tylna czesc obudowy monitora :) kilka prob i sie udaje :)