Re: Problem z dyskiem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 10:11:15 MET DST

Użytkownik "przszczps" <przeszczepoleo@interia.pl> napisał w
wiadomości news:dgs244$h9g$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> siemanko
> Mam problem, szperalem jzu w wielu miejscach, nie wiem co robic
> tak wiec pisze na grupe. Mam dysk Samsunga 80GB (SP0802N) na
> ktorym byly dwie partycje 50 i 30, chcialem z tego wszysstkiego
> zrobic sobie jedna partycje za pomoca Partition Magic 8 ale przez
> przzypadek usunalem partycje logiczna, zanim dorwalem
> oprogramowanie w stresie zaczalem costam odzyskiwac, formatowac
> znowu usuwac tak wiec sprawa wyglada tak: teraz dysk widzi 30gb
> jednej z partycji i za cholere nie moge odzyskac tych 50 GB,
> [...]

Ustal początek i koniec tej partycji i ręcznie wpisz odpowiednie
parametry CHS oraz LBA do tabelki. Końce partycji można zidentyfikować
po ich zawartości - np. partycja NTFS w pierwszym i ostatnim swoim
sektorze ma zapisany bootsektor i jego kopię. Do takiej pracy polecam
WinHex.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/