Re: XP i dyski powyżej 128 GB.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 09:53:55 MET DST

Użytkownik "Siuto" <Siuto_wywal_to@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dh0a9i$eu1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> czy soft ten nada sie do zalozenia nowych partycji dodatkowy na
> dysku z istniejacym juz sysyemem np XP i bez utraty zawartych na
> dysku danych?

Oczywiście. Do tego właśnie został stworzony. Co do ewentualnej utraty
danych - sam program się do tego nie przyczyni, nie słyszałem jeszcze
o takich przypadkach, ale może to zrobić na przykład elektrownia ;-).
Warto też profilaktycznie przetestować RAM programem MemTest86
http://www.memtest86.org , jakieś kilka godzinek. Uszkodzona pamięć,
podkręcony procesor, słaby zasilacz w mojej opinii są przyczyną 99%
niespodziewanych restartów maszyny.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/