Re: Wyciszanie HDD - podkładki dystansowe

Autor: flashi <flashi_usun_to_at_epf.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 09:39:47 MET DST

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka_USUN@TEZ.USUN.poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:8154d$4333aec8$57cf7915$30910@news.chello.pl...

> A czy ofe gumki nie przepalą się pod wpływem wysokiej temperatury? W końcu
> dysk bywa gorący.
> Czy mógłbyś sfotografować mocowanie dysku i przesłać mailem?

jezu ... jakiej wysokiej temperatury ...
najgoretszy dysk ktory mialem (jakims dziwnym trafem Raptor 10k grzal sie u
mnie niemozebnie) mial na obudowie 52 st C... to nie jest wysoka temperatura
jednak mysle ze guma majtkowa jest hmmm dupiata bo jak to sam napisal
przedpissca bo nie nadaje sie do transportowania kompa w aucie ...
uszczelki gumowe sa lepsiejsze bo sa bardziej twarde i mozna je dobrze
obcisnac na dysku i on sam nie wypadnie (a ile problemu jest zeby wyciagnac
taki dysk z tych uszczelek :P