Re: dwa pytania o zasilanie

Autor: Michał M. Lechański <michal_at_doriath.homeip.net>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 23:00:48 MET DST

On 2005-09-22 21:06 Radosław Sokół wrote:

> Tak, ale z dodatkowymi zmianami układu załączania. Poza tym
> sprzęt musiałby być wyjątkowo "lightweight", a zasilacz dobry
> (rzędu 400 - 450 W dobrej firmy na przykład).

Dziękuję bardzo, to pytanie zadałem raczej z ciekawości niż rzeczywistej
potrzeby. Na czym polegałaby zmiana układu załączania? Rozumiem że
chodzi o to, aby kazda z tych hipotetycznych płyt mogła startować/być
wyłączana niezależnie od drugiej.

> PS. Z ciekawości: po co Ci to?

Pod biurkiem mam 3 działające non-stop komputery. Każdy z zasilaczy ma
wiatrak, a ponieważ biurko stoi niedaleko ściany, za którą jest balkon
to zastanawiam się czy nie warto by odpowiednio zabezpieczonych
zasilaczy wyrzucić na zewnątrz.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

--
Mis'