Czy to bęben/wałek do wymiany?

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 21:07:32 MET DST

Czesc,

dosypałem tonera do kasety w drukarce HP LJ, drukuje o wiele lepiej niż
wcześniej, ale daje się zauważyć drobne poziome linie na obszarach
zaczernionych, jeśli drukuję tekst to do się dostrzec, że wnętrza liter
są lekko jaśniejsze niż brzegi (ta drukarka nie ma takiego trybu
oszczędzania). Gdyby to była atramentówka, to powiedziałbym, że co
któraś linia nie jest drukowana (3-4). Czy to zużycie wałka
światłoczułego czy toner kiepskiej jakości? Białe obszary wydruku nie są
zabrudzone.

--
| Natura jest w rzeczywistosci o wiele bardziej skomplikowana niz  |