ABIT AN7 - nietypowy błąd podczas upgrade'u biosu

Autor: Michał Maciejewski <mmmisiek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 20:53:04 MET DST

Witam,

dotychczas do upgrade'u używałem FlashMenu 1.33 i Awdflash 8.24 i doszedłem
bez problemów z wersji 1.3 do 1.8.
Ostatnio zainstalowałem FlashMenu 1.36 i z jego pomocą zrobiłem upgrade do
biosu 1.9.

Efekt jest taki: komp działa, mogę robić nadal dowolne upgrad'y, ale nie
mogę wejść do biosu. Po naciśnieciu DEL podczas POST mam czarny ekran. Rzecz
jest nie tylko w braku wyświetlania - żadne operacje "na ślepo" nie odnoszą
skutku. Zmiany biosu na starszy niczego nie zmieniają.

Miał ktoś podobny problem? Jak temu zaradzić?

pzdr Michał