Glupie pytanie o stare procesory

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 17:14:45 MET DST

Witam

Sorry za zawracam glowe takim duperelem ale troche pogubilem się.

Mam w tej chwili plyte głowna w instrukcji której jest napisane że
obsługuje

PII 233 - 500MHz
Celeron 266-333MHz

Typ gniazda Slot 1

W tej plycie siedzi procesor bez numerów ale przedstawia sie na poczatku
w biosie jako Celeron 333. Mam tez procesor na którego obudowie jest
napisane Pentium 2 MMX 400/512/100/2.0V S1

Podmiana procesorów spowoduje pewien przyrost prędkości komputera ? Po
podmianie powinem ustawić zworki na częstosliwość 100MHz i mnożnik 4

--
Pozdrawiam Tomek