hasło w laptopie IBM ThinkPad

Autor: null Aleksandrowicz <jean_pierre_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 15:41:39 MET DST

Witam,
Nabyłem komputer IBM ThinkPad model A31.
Niesty po włączeniu go prosi mnie o wpisanie hasła. Jak chce wejsc do biosu
to samo. Jak podłącze dysk do PC'ta to wykrywa coprawda HDD ale nie widać
tak jakby zadnej partycji na nim. Chyba też jest zahasłowany. Nie zależy mi
na danych na nim. Wie ktoś może jak sciągnąć hasło z biosu Laptopa i z
dysku ??? albo jakich programów użyć ? Z Góry dziękuję za ewentualną pomoc.

Jean_Pierre