Re: Temperatury

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 15:06:27 MET DST

Użytkownik "Nathan" <WYWAL_TO.la688@o2.pl.WYWAL_TO> napisał w wiadomości
news:dgu9b7$oh8$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
Poza tym komputer wydaje się działać tak jak be zkodowania, czyli szybko w
aplikacjach biurowych, necie, itd., chociaż ciągle robi w nero recode. Boje
się puszczać stress testy (bo mi po nich zostaną śmieci w systemie - może
się mylę), a chciałbym ocenić mój setup. Tyle się naczytałem o tym, ze
Prescotty są gorące, że wyją, itd. , a mój tego na razie nie robi, choć ma
boxowy cooler, bo tak mi doradzili w znak.pl. Dlatego pytam
.