Re: Notebook tani długo na baterii

Autor: Adam Dziendziel <whiteraven_at_gwiazdka.o2.gwiazdka.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 14:48:12 MET DST

B.Paciorek wrote:

> Jaki notebook do 3.000 no max 3.500 PLN netto, który;
> - będzie długo pracował na baterii,conajmniej 3,5 godziny a najlepiej
> ponad 5
> -może być mały,
> -niemusi być nowy, ale musi być to zakup na fakturę VAT
> -zainstalowany system WinXP Home lub Pro
> -minimum 1 rok gwarancji

Było już parę razy - sam takiego szukałem :)

Jeśli zależy Ci naprawdę na czasie to zastanów się nad Centrino (Pentium
M) - pracują średnio godzinę dłużej niż Celeron M, ale wtedy w tej cenie
z WinXP będzie trudno i pozostaną tylko gorsze marki.

HP nx6110 na Celeron M do (do 3,5 h na baterii):
http://sklep.benchmark.pl/pelny_16787.html
http://sklep.benchmark.pl/pelny_19675.html

HP nx6110 na Pentium M (do 4,5h na baterii):
http://sklep.benchmark.pl/pelny_16788.html

bez systemu ok. 250 zł mniej.

--
Pozdrawiam,