News reader offline.

Autor: CODI <codico_at__usun_co_trzeba_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 14:03:34 MET DST

Witam.
    Szukam programiku który zapewni mi następująca usługę.
    1. Potrafi ściągnąc posty z grup newsowych które mnie interesują (w
pracy gdzie mam neta).
    2. Moge sobie to zgrać na kluczyk i zanieśc do domu (gdzie neta niet)
coby tam poczytać, tym samym programikiem a jeśli jest news serwerem to
czymś innym nawet Outlookiem.
    3. Programik potrafi zrobić pliki przyrostowe tzn na początku biore
całośc a później dogrywam tylko to co przyszło nowego (interesujące grupy
mają u mnie ponad 100 MB z historią, długo trwałoby przenoszenie codzienne).
    4. Programik działa na Windzie.
    5. Same funkcjonalności newsreadera wystarczą takie jak w Outlook-u.

    Jest takie coś ?

Pozdrawiam
CODI