Re: Stare dobre czasy ;)

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 10:02:56 MET DST

amareWYTNIJTO@vp.pl napisał(a):
> Durony się chyba usmażyły. Większość oferowanych starych kompów z tych lat to na
> celeron. Tanie Durony nawet nie próbowano sprzedać tylko wyrzucano do kibla.

ROTFL, śmiać mi się chce z Ciebie :P

Po pierwsze - tamtego Durona bym na żadnego celerona nie wymienił, bo to
była kompromitacja intela a nie procesory.

Po drugie - duron się usmażył ewidentnie z mojej winy, do czego się
przyznaję bez bicia ;) W tej chwili składam taki zestaw z używanych
podzespołów dla brata i zgadnij jaki tam będzie procesor ;)

--
Psylo