Re: Pasywne chłodzenie do GF 6600

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 06:51:10 MET DST

On Wed, 21 Sep 2005 10:46:19 +0200, Rafał Kuriata wrote:

> Pentagram XC-80AlCu ? Jednak wolałbym coś bez witraczka :-)

Ale podobno są bardzo ciche, niemal bezgłośne... Ja mam Pentagrama na
procesorze i w sumie nie narzekam, chociaż ma najgłośniejszy wentylator ze
wszystkich w moim komputerze (kręci się aż na 1500 obr/min, najszybciej ze
wszystkich).

> Niczego takiego nie zaobserwowałem, komputer stabliny jak skała, a
> czasmi chodzi po pare dni bez wyłączania.

Mój też, problem jest tylko przy włączaniu. Jak się rozgrzeje, wyłączę
komputer i po chwili włączę (bardzo rzadko to się zdarza - nie wyłączam
komputera na chwilę) to jest OK.

> Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tej płyty!

Tak jak i ja, tylko to włączanie psuje nieco wrażenie.

> Jeśli dobrze pamiętam to kupiłem ją w marcu albo kwietniu 2004.

Ja we wrześniu 2003. Może ma jakąś wadę wieku dziecięcego? Zresztą
nieważne, gwarancja już prawie przeszła, a nie chce mi się z taką pierdołą
do sklepu iść.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB200 +512 MB PC3200   |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |