Re: Acer Aspire

Autor: <fimanWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 21:24:43 MET DST

> U mnie nie, ale ja mam najnowsze sterowniki Beta z Realteka :))

> --
> Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl

Już szukam!
Szczerze mówiąc to nie bardzo się denerwowałem bo sądziłem, że to jakaś
przypadłość driverów do karty dzwiękowej. Ale i tak dzwięk dość cichy i myśle o
głośnikach do notebooka.
Co do samego notebooka Acer 5021, to w w pracy postawiony obok droższych Toshib
czy IBM-ów wzbudził podziw z uwagi na ekran. Karta Ati 700 przydaje się bardzo i
nie tylko w grach ale jest wiele progamów potrzebujących wydajne karty np.
Stallarium 3D (symulacja nieba) która na Toshibie za podobną cenę pracowała dużo
wolniej i gorzej wyglądała na zwykłym ekranie.
Tylko te nieszczęsne plastiki. Jak w lichym aucie. Twarde, słabo spasowane,
podatne na zarysowania i skrzypią (no jeszcze nie teraz ale pewnie nie zadługo)