Re: Asus A8N-E + Thermaltake Big Typhoon

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 21:10:15 MET DST

Dnia Wed, 21 Sep 2005 19:56:12 +0200, Thanat0s napisał(a):

> dzięki za odpowiedź, widzę że często można na Ciebie liczyć :)

No, czasami jestem użyteczny :). A co do montażu tego coolera (prostego
czywiście) to rzeczywiście warto się upewnić przy jego zakupie, czy będzie
trzeba dokupić dodatkowe rzeczy aby tenże cooler zamontować, bo nie
wszystkie płyty umożliwiaja bezstresowe jego zamontowanie (np. na mojej
płycie już trzeba kombinować z backplate)

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]