Re: Nagrywanie DVD i kłopoty...

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 19:57:48 MET DST

MuNiO <djmunioNOSPAM@wp.pl> wrote:

> wiekszosc firmowych odtwarzaczy czyta wlasnie plyty - , np sony ps2
> tylko akceptuje -

Bzdura.

> dziwne ze teraz sprzedaja plyty - opisane jako dvd video . ciekawe co
> ?

Mozesz napisac to zrozumiale?

> jak nagrywalem na + to wiekszosc stacjonarnych wykaszaniala sie przy
> czytaniu + (mowa o roznych modelach)

Wiesz, wszystko trzeba umiec robic :-] Nagrywam wylacznie na plusach, sobie
i znajomym, czesto przegrywam im padniete "sluby i komunie" nagrane na
slabych plytach i jeszcze nikt nie zglaszal reklamacji. Inna sprawa jest to
ze mam ustawiony na wszelki wypadek book type, ale i tak nie znam urzadzenia
w okolicy odrzucajacego "+".

--
pozdrawiam
      Mikolaj