Re: Nagrywarka widziana jako DVD?

Autor: tomek <tzd_at_interia.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 17:04:08 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości

> Wziąć od innej nagrywarki?

Nie jestem pewien czy to dobry pomysl. Od innej tzn od gorszej czy lepszej?
:)

> ??

Tak okreslone sa sterowniki na stronie producentra. Czyli
"nie zamieszczamy sterownikow, bo urzadzenie pracuje na domyslnych
sterownikach windows"

> Wziąć z systemu, na którym nagrywarka pracuje poprawnie?

Jesli mialbym z powrotem wracac do windowsa98 tylko po to, zeby skopiowac z
niego kilka plikow sterownika, i znowu robic na reinstalke XP, to smiem
twierdzic, ze musi byc latwiejszy i mniej zawily sposob.

Dzieki i pozdrawiam.