Re: Zrzuty pamięci fizycznej w Windows

Autor: Robot <Robot_nie_mam_maila_at_hotmail.com>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 16:08:30 MET DST

> Czy jest tak w Twoim przypadku ..... trudno powiedziedziec
> Jesli masz mozliwosc to sprawdz na wydajnieszym chlodzeniu procesora.

Z testów wyszło, że jedna kość pamięci jest uszkodzona.
Co do chłodzenia, to nie wydaje mi się - teraz jest dość chłodno,
a przy o wiele wyższych temperaturach wszystko było OK
(poza tym mam chyba niezłe chłodzenie Gigabyte Cooler 3D).
Teraz działam na jednej kości RAM i na razie zero zwisów.

Pozdrawiam
Robot