Re: nowe nagrywarki DVD

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 15:53:20 MET DST

noname wrote:
> LG GSA-4163B
> LiteOn SOHW-1693S
> NEC ND-3540A
>
> o kazdej z tych nagrywarek a raczej ich poprzednikach slyszalem rozne
> opinie, czy to swiadczy o tym, ze "zalezy ja sie trafi"?
> Co byscie dzis polecili z tych 3 modeli?

LG od dluzszego juz czasu cechuja sie wysoka kultura pracy, tzn. sa
bardzo ciche - lacznie z wysuwajaca sie tacka. Dodatkowo obsluguja
wiecej formatow niz konkurencja przy podobnej cenie, wiec to raczej
dobry wybor. Jak konkretnie nowy model sie sprawuje... tego nie wiem.
Ale chyba gorzej nie powinno byc.

Na pewno odpada LiteOn, od dluzszego czasu to po prostu fabrycznie nowy
zlom. Na temat NECa wiem tylko tyle, ze to dobre napedy :)

--