Re: Nie dziala Bluetooth

Autor: MG <golab24_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 15:23:35 MET DST

Witam

Tez bym chcial uruchomic bluetooth na swoim acerku, problem jednak mam
identyczny jak ty, poprostu
nie posiadasz bluetooth na pokladzie. Zadna specyfikacja twojego notebooka
nie mowi ze posiadasz
to urzadzenie. A to ze masz z przodu przycisk do jego wlaczenia to jedynie
swiadczy o tym iz producent
stosuje te same obudowy dla roznych modeli notebookow.

Golab