Re: Monitor 21'' - pytanie

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 13:13:35 MET DST

> Nie jestem zbyt zorientowany w temacie dlatego proszę Was o pomoc:
>

> Pewna osoba ma do sprzedania monitor 21" - CRT IIYAMA S102GT (nie
> płaski). Ja po awarii mojej piętnastki muszę kupić sobie monitor, a
> nie chcę LCD.
>

> Czy uważacie, że zakup tak dużego monitora do domu to dobra decyzja?
> Komputera używam do pracy z aplikacjami, filmy divx, www, czasem gry.
> Czy to że kineskop nie jest płaski będzie mi w czymś przeszkadzać?
>
> Monitor kosztuje 600 PLN.

Duze stare i bardzo drogie PUDŁO - odradzam.

za 490zł masz 21" konol SONY płaski trynitron z DVI !!!!

17-19 kupisz lepszą płaską z dobrą ostrością na
trynitronie/diamondtronie w cenie do 300zł, jest teraz ogromny wybor bo
wszyscy przesiadają się na LCD.

http://www.radiotonalwernia.com/monitory.html

GM