Re: dysk piszczy - help :-|

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 11:56:10 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Ściągnij program diagnostyczny ze strony producenta i go przetestuj,
> bo brzmi niepokojąco.

brzmi niepokojaco ale ja mam (odejrzewam) to samo co kolega. tez mam
takie piski przy odczycie, przy zapisie juz nie. w czasie tych piskow
nie nastepuje odczyt i to jest miedzy innymi powodem ze czasem komp nie
chce zaczac bootowac systemu. mam ze dysku nie wykryto a w biosie nie
ma opcji delay :(
jednakowoz taka sytuacja trwa juz chyba 3 rok i nic poza tym z dyskim
zlego sie nie dzieje...
dysk to stary seagate 20gb.

--
pozdrawiam