uzywany skaner, agfa, porada

Autor: newman <marcin_nomorespam!_at_mymanufactory.com>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 11:51:51 MET DST

Witam!

wlasnie szukam uzywanego, taniego skaner. bede potrzebowal do skanowania
materialow do projektow www.
co sadzicie o 'Agfa SnapScan e26'???

Dane techniczne:
- Rozdzielczość optyczna 600 x 1200dpi
- Rozdzielczość interpolowa 9600 x 9600dpi
- Głębia kolorów 16 bitów w odcieniach szarości
- Głębia kolorów 48 bitów w kolorze
- Interfejs USB

model troche archaiczny, ale czy do moich potrzeb wystarczy? glownie
zalezy mi na koszcie i na tym, zeby sprzet byl trwaly, a z tego co
czytalem to Agfa przoduje w skanerach. tylko martwi mnie, czy jakosc
skanow bedzie wystarczjaca (?) :/

Marcin