Re: Pasta termoprzewodzaca Sempron 2500 + 64 bit

Autor: Piotr <pnt_at_op.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 08:46:08 MET DST

Użytkownik "awe" <11@vp.pl> napisał w wiadomości

>Witam
> Kupilem sobie semprona 2500 + 64 bit z boxowym
> coolerem. Na spodzie radatora jest jakas maz , ktora
> zapewne w zalozeniu , jest pasta termoprzewodzaca.
> Problem w tym , ze ,,to cos'' jakos nie wzbudza mojego zaufania.
> Czy to wystarczy , czy tez lepiej kupic jakas paste i wypackac
> spod radiatora ? Nie chcialbym spalic swego nowego nabytku :)

Jezeli umiesz dobrze nalozyc nowa paste i kupisz jakas dobra to zamieniaj,
jezeli nie... To nie.
Zazwyczaj te pasty kladzione fabrycznie sie dosyc dobrze sprawdzaja w
normalnych warunkach.
Ponadto na temperature proca ma wplyw wiele czynnikow, pasta to tylko jeden
z nich i nie zawsze najwazniejszy.
Jako przyklad mozesz wziac jedna z odpowiedzi na twoj post, gdzie facet ma
temperature proca (po calej nocy:-) taka jak ja po wlaczeniu kompa...
pozdrawiam
Piotr