Re: Zmiana p³yty a RAID

Autor: Lopez <lopezz130REMOVE_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 07:44:22 MET DST

U¿ytkownik "abpc" napisa³ w wiadomo¶ci...
> U¿ytkownik "Email" napisa³ w wiadomo¶ci

> Wydrukujê to i powiesze sobie na ¶cianie ku przestrodze :)))
Uwielbiam
> takie z³ote my¶³i:))To mo¿e mi jeszcze porad¼ : pad³a p³yta, trzeba

> wymieniæ na now±, na jutro na 8 rano , nowa jest taka jaka jest ,
> istnieje kopia ca³o¶ci (dyski pracowa³y w systemie RAID 0+1), nie ma
> mo¿liwo¶ci (brak odpowiedniego no¶nika) przewalenia 420GB danych, czy
> widzisz pat w tej ca³ej sytuacji ??? Masz mo¿e jak±¶ now± z³ot±
> my¶l która mnie posunie do przodu ???

Powiem tak.

Jest szansa ze ruszy, ale pod warunkiem ze bedzie to taka sama
pyta z ta sama wersja firmware. Niestety ale taka jest juz specyfika
zintegrowanych raidow, nawet zmiana wersji softu moze wymagac
ponownego formatowania dyskow. A zanim wepniesz te dyski
do nowej plyty lepiej zrob im dokladny obraz na innych
dyskach. Po podlaczeniu moze sie zdazyc ze kotroler nie rozumiejac
co jest na nich zapisane zacznie robic swoje wpisy, a wtedy to juz kaplica.

Pozdrawiam
Lopez