Re: Co wymienic?

Autor: Szymon Osiecki <sosiecki_at_wytnijto.gazeta-pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 22:14:17 MET DST

Marcin napisał(a):

> epox 8rda
> athlon 2000+@2600+

To do wymiany - platforma już odchodząca, dużo lepszego proca już tu nie
włożysz

> x800pro

Karta gut :), szkoda, że AGP, no ale jak na razie dobrych płyt na AGP nie
brakuje :). Czy to jest wersja VIVO, może dałoby się odblokować dodatkowe
4 potoki?

> 1024 ddr

Wystarczy :)

> Co byscie mi polecili wymienic, przy zalozeniu ze mam do dsypozycji
> ~800zl? Zastosowania: ogolne z naciskiem na gry.

Najtaniej (chociaż niezbyt przyszłościowo) byłoby kupić płytę na s754,
np. Gigabyte GA-K8NS - ok. 250zł i do tego można włożyć jakiegoś
Semprona, powiedzmy 3100+, żeby był wysoki mnożnik i można było wysoko
kręcić :).
Przy ok. 2,5GHz byłby niezły młotek na gry, bez porównania do aktualnej
platformy i szczerze mówiąc szybszy od praktycznie każdego intela :).
Zostało jeszcze 140zł, kupić piwo i cieszyć się śmigającymi gierkami przy
zlocistym napoju :) (ofkoz zakładam, że jesteś pełnoletni ;) ).

--
Pozdrawiam,
 Szymon