Re: Pomoc przy wyborze laptopa

Autor: Jezikk <jezikk_at_polbox.com>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 21:18:39 MET DST

"DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote in message
news:dgpmmu$b87$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jezikk zapodał(-a):
>

> Ja bym brał to,
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&back=notebooki&ID=3191&katid=48&grupa=423
>
> i rozbudowa o:
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=3518&katid=3&grupa=290

o dlugo sie zastanawialem nad AMD w laptopie, ale po krotkiej pracy w 1 ze
sklepow zwatpilem. Po 15 min 3dmarka komp wył niemilosiernie, wentyl
pracowal na max a ponadto byl strasznie goracy. Bateria trzyma ok 1,5h. A
to zdecydowanie za mala jak na laptopa. No chyba ze masz inne doswiadczenia
z ym kompem. To chetnie wyslucham bo jestem ciekaw jak sobie radza AMDki w
dluzszej ekspoatacji. Bo jak narazie to tylko negatywne opinie slyszalem.
Znajomy swojego hp nx (chyba) 9005 sprzedal po miesiacu bo nie dalo sie
pracowac, tak sie grzal.

jezikk