Pomoc przy wyboerze laptopa

Autor: Jezikk <jezikk_at_polbox.com>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 20:23:38 MET DST

Witajcie,
jestem akurat na etapie zakupu notebooka i moge na to wydac max 5000 -
6000zl.
Sprzet bedzie wykorzystywany przedewszytkim do pracy, ale po pracy bedzie
sluzyl tez do spraw domowych (net, office, filmy divx i dvd na zew TV i
kinie domowym).

Zastanawiam sie pomiedzy:

 - HP nx8220
lub ten
(sprowadzany z Austrii miesci sie w moich ramach finansowych)

- Asus A6VA

- Asus M6V-B010

- Toshiba Satellite M40-237

- Toshiba Tecra A4-203

- Fujitsu-Siemens Amilo M1437
http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=21&KatItemCId=2854

- IBM T42p

Przedewszytkim zalezy mi aby byla dosc dobra karta grafiki i martyca o
rozdzielczosci wiekszej niz XGA z racji tego ze bedzie on wykorzystywany do
programowania i pracy z duzymi arkuszami (duze ilosci danych na ekranie).

Ponadto zalrzy mi na mobilnosci tego sprzetu wiec matryce 17'' odpadaja.
Mile widziane jest mozliwosc podlacznie stacji dokujacej.

Jesli jest cos innego ciekawego w dobrych pieniadzach to prosze o
informacje.
A moze wiecie gdzie mozna kupic powysze komputery tanio - najlepiej okolice
Krakowa.

Prosze o pomoc ktory wybrac.
Za wszelkie sugestie i uwagi bede wdzieczny.

pozdrawiam
jezikk