Problem z zainstalowaniem systemu na laptopie

Autor: WoB <woytas_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 20:09:18 MET DST

witam,
jestam posiadaczem laptopa Acer - laikiem. jakis czas temu mialem problem z
systemem i postanowilem go przeinstalowac a przy okazji zmienic format dysku
z fat na NFTS. I tu zaczely sie schody, mianowicie do kompa dolaczone
zostaly fabrycznie 2 () plytki cd z windowsem XP home. Myslalem ze
przeinstalowuje sie to tak samo jak zwykly system, czyli wkladam plytke z
wind, restartuje kompa, i przy autostarcie czyta mi plytka i moge zaczac
instalacje z formatowaniem dysku. niestety okazalo sie ze plytk ite wogole
nie sa czytane (chcoc w biosie jest ustawione na czytanie cd przy starcie).
Po odpaleniu kompa gdy eksploruje cd, okazuje sie ze sa tam jakies 3
katalogi (np. img) a w nich pliki ktorych windows nie potrafi skojarzyc. nic
z tego nie rozumiem. oczywiscie zrobilem zalecane w instrukcji recovery,
windows dziala ok, ale co z tego jak nie sformatowalem dysku dalej mam faty
na obu partycjach, i nie mam pojecia jak sformatowac. Boje sie tez ze jesli
jakims cudem uda mi sie sformatowac, to czy bede mogl zaintalowac wind z
tych plytek, bo przeciez skoro system ich nie widzial przy starcie, to jak
moze je widziec potem? wtedy to dopiero bym sobie narobil. Nie wiem czy moze
cos trzeba przestawic w biosie? w instrukji niestety nic nie jest napisane o
instalacji wind, tylko o recovery (wowogle ta instrukja to padaczka. Bardzo
prosze o podpowiedzi i porady, z gory dziekuje
pozdrawiam