Re: radiator karty graficznej - jak odkleic/czym przykleic ?

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 19:58:54 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:oz83ta1ffarb$.dlg@smutas.org...

> Ja bym zapytał w elektronicznym - IMHO taniej wyjdzie. Jakiś czas temu za
> grosze kupowałem dwustronną, termo przewodzącą taśmę.
Taśma to bardzo dobre rozwiązanie. Widziałem taśmy firmy 3M które wytrzymują
temp. do 120st C.
Ja ostatnio kleiłem radiator przy użyciu kleju termoprzewodzącego THERMOPOX
85. Dostaniesz go w sklepach z częściami elektronicznymi lub na Allegro.
Cena 10-15 zl (opakowanie starczy na kilka małych radiatorków).

Pozdrawiam,

--
Chopin
stawnanet@wp.xl