Re: GF3 Ti200 64MB za 70pln - czy sie oplaca?

Autor: szpon <szpon.nospam_at_gazeta.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 19:16:21 MET DST

"Roki" <rokikulesza@nospam.wp.pl> wrote in message
news:dgp4nh$bll$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chcialem kupic proca ze 3ghz do tego 1gb ramu i ta grafa, zeby mi Gothic 3
> ruszyl, mowicie, ze nierealne??:(

Nie wiem jakie są wymagania Gothic 3... Ale wg mnie zamiast inwestować w
proca 3GHz, lepiej byś kupił pożądną grafę a proca starego zostawił. W
obecnych czasach najbardziej liczy się moc karty graficznej. Mało teraz gier
powstaje, które na prawdę do czegokolwiek potrzebują procesora. Np. ja - mam
AXP przekręconego na 1540MHz (troszkę więcej niż AXP 1800+), 640MB RAM i
Radeona 9700 Pro. Wszystkie gry - max detali + 4xT2 FSAA :-) Niektóre
momentami przycinają, ale nigdy poniżej 17 fps nie spada. Mi tyle wystarczy,
żeby dało się grać (stawiam szczegółowość obrazu ponad płynność).