Re: neostrada

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 18:45:23 MET DST

oisac napisał(a):
> Witam!
> Mam Neostrade i do niej modem USB. Chcialbym sie dowiedziec czy moge
> udostepniac Internet drugiemu komputerowi wylacznie dzieki kartom sieciowym.
> Dotychczas korzystalem z SDI i wlasnie z tego typu polaczenia dwoch
> komputerow czyli P2P jednak Neostrada w tej konfiguracji nie dziala. Moj
> system operacyjny to Windows 2000. Z gory dzieki za wszelkie rady.

NTG, ale odpowiem, bo kilka dni temu też walczyłem.
Instalujesz modem USB, wywal niebieską "magiczną" aplikację, bo jest do
dupy.
Połącz oba komputery scrossowanym kablem sieciowym. W komputerze z
modemem USB włącz udostępnianie połączenia internetowego.
W drugim komputerze włącz DHCP. Ewentualnie podaj ręcznie, ale pamiętaj,
że brama to adres IP komputera pierwszego.
To jest bardzo proste, a w razie problemów... wyłącz firewall. Ja 2 dni
walczyłem i w końcu się udało. Wczęsniej nie udawało się przez firewall.
Jak znajdziesz fajny link do konfiguracji firewalla, to go tu zapodaj,
tylko zaznacz NTG w temacie :)
Pozdrawiam

--
Proximus