ABIT AN7 i problem z pamięciami

Autor: Gathor <adres_at_w.stopce.invalid>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 16:36:22 MET DST

Witam
Mma ABITA AN-7 NF 2 i mam problem z pamieciami, a mianowicie zlożony
komputer wydaje ciągłe piski (pissk pisssk ....) i tak w nieskończonośc
.Bios awarda mówi ze wina pamięci . Wkładane były pamieci różnych firm i w
dualu i pojedynczo i nic takie same objawy. Wydaje mi sie że sa winne temu
banki pamieci(spalone ), ale irytuje mnie to że w nowej płycie i wszystkie ?
Może ktos mi coś poradzi może ktos cos takiego miał.
Pozdrawiam
Jacob&Sons