Re: Uwaga na sklep Apollo

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 16:34:38 MET DST

gregc napisał(a):
> akurat oddział rzeszów jest tutaj chyba wyjątkiem

Zdecydowanie się nie zgadzam.

> w nim zaopatrują (wygryźli sporo konkurencji...) - ceny dobre, obsługa w
> porządku, serwis szybki...

Widocznie jesteś niesamowitym szczęsciarzem ;) Albo to ja nie mam do
nich szczęscia.

> niech sie ktoś z rz. jeszcze wypowie ? ;)

Kupowałem u nich dysk twardy (Samsung 160GB ATA133). Nie działał.
Poszedłem wymienić - z tym akurat nie było problemów. Podłączyli i dali
z magazynu nowy.
Przy kasie nie oglądałem go dokładnie, w domu zauważyłem wyraźne ślady
użytkowania (poobcierany po bokach, brak śrubek, zworki). Ale co tam,
działa to działa. Nawet mi się nie chciało znowu do nich jechać.
Pochodził jakiś czas i zaczął się sypać, partycja po partycji. Straciłem
kilkadziesiąt GB danych (w tym trochę dość ważnych - na szczęscie część
była zbackupowana). Wziąłem dysk, poszedłem do nich i mówię co i jak.
Denerwujący nażelowany pan przy stoliku (z tym jego olewającym
stosunkiem do wszystkiego, jak z resztą większość tamtejszych
sprzedawców) bez chwili zastanowienia odesłał mnie do serwisu. W
serwisie sprawdzili, i znowu wymienili. Byłem tam akurat z kumplem,
który trafnie zauważył, że wyglądało to wszystko, jakby tak mieli co
chwilę i całość była działaniem typowo rutynowym ;)

Ciekawe, kto dostanie ten dysk, który im przyniosłem.
Dostałem od nich nowy i ten o dziwo działa do dziś.
W innych sklepach i bezpośrednio z hurtu brałem tych Samsungów już
conajmniej kilkanaście, i z żadnym problemów nie było.

Inna historia mi się przydarzyła jak kupowałem kartę graficzną. Ponad 2
tygodnie czekałem aż mi ją zamówią, zaliczka wpłacona. Co chwilę pytałem
- mówili, że jest, ale jeszcze jej na sklepie nie mają, nie doszła. Po 2
tygodniach się dowiedziałem, że jej nie było, nie ma i nie będzie.
Zirytowany wziąłem moją zaliczkę, zamówiłem w ESC kurierem, karta była u
mnie w domu na 2gi dzień. A najlepsze jest to, że z przesyłką cena
wyszła dokładnie taka sama (1zł różnicy). To była swoista "nauczka" dla
mnie.

Kolejna sprawa - irytujący jest fakt, że na stronie www ceny są zawsze
"nieaktualne" albo "dotyczą Krakowa" (?) i że to co chcę kupić akurat
jest "troszeczkę" droższe albo "mamy za to odrobinkę droższe odpowiedniki".

A najbardziej mnie zaczęło Apollo denerwować od czasu gdy się przenieśli
na 2gą stronę ul. Grunwaldzkiej. Teraz kupić tam coś w czasie krótszym
niż 30 min graniczy z cudem ;) Ostatnio czekałem ponad 15 min żeby
zapłacić za 4 wtyczki RJ45.

Podsumowując - dobrze, że jest taki sklep, bo mają dużo różnych dupereli
na stanie i zawsze można od nich dostać. Jak mam jednak robić jakieś
większe zakupy, zawsze udaję się do innych sklepów (po chwili rozmowy
ceny są niższe niż w Sigmie) lub zamawiam przez Sieć.

--
Psylo