BluetakeBT9 + Pretec BluetoothGPS

Autor: CODI <codico_at__usun_co_trzeba_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 14:19:46 MET DST

Witam.
    Mam problem na WinXP SP2.
    Wkładam do USB 1.1 kluczyk Bluetake BT0009si, ładnie się instaluje,
pracuje ok.
    Mam z zestawu PDA + GPS , GPS-a firmy Pretec na Bluetooth, ten zaś
ładnie współpracuje z PDA.
    Ale na PC-ecie nie moge ich ze soba połączyć. Tzn w wizardzie pod Windą
urzadzenie się wyszukuje, znajduje sie usługa Port szeregowy, ale w trakcie
każe podać mi klucz dostepu, ten Pretec klucza nie przewiduje wiec to omijam
(wpisanie jakiegos kończy się błedem). Odpalam póżniej firmowy soft do GPS-a
, każę mu się połaczyć na ten port COM (emulowany na BT) a on żąda ode mnie
wpisania klucza, jak próbuje dac pusty wywala się mówiąc że jest
niepoprawny. Co robię źle ?

Pozdrawiam
CODI