Re: Karta tv i tuner sat.

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 14:06:11 MET DST

AlterEgo <alterego_bis@wp.pl> wrote:

>> Nie na 1 kanale a na 1 pozycji pilota.

            Zgodna, SRX 501 ma domyslnie ustawiony oscylator na AFAIR 23 kanal.

> Niewykluczone że z tyłu tunera masz mały przełączniczek suwakowy

            Zgadza sie - za pomoca srubokreta mozna zmienic kanal do przesylu
sygnalu w-cz.

> załączający generator pasów.

            W SRX 501 zadnych pasow nie ma. W stanie wylaczonym nie daje nic na
wyjsciu, wlaczonym albo obraz z danej stacji albo niebieskie tlo przez ~5
sek a potem szumy AKA snieg.

> Włącz go.

            Jak Ci sie uda masz u mnie piwo ;)

> Ustaw pilota TV na 1 pozycji i skorzystaj z menu "strojenie".

            Raczej wlacz na tunerze SAT dany program i go szukaj w powyzszy
sposob.

PS:
Po co Ci jeszcze DSX 501? PRzeciez na tym zostaly juz praktycznie tylko
niemieckie kanaly z Astry. Z PL nawet TV Polonia zaprzestaje nadawania od
01.10, TV4 skonczylo w kwietniu a TVN z analogu zniknie lada chwila.
Po ostatnim remoncie do DSXa nawet nie chcialo mi sie juz podlaczac kabla.
Wszystko przeszlo albo lada chwila przejdzie na nadawanie wylacznie w
MPEG2. Szukaj nowego tunera, ale przy kablowce IMO nie ma to sensu - i tak
po polsku praktycznie wszystko jest kodowane.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl