Re: Uwaga na sklep Apollo

Autor: Kazimierz <gd_at_filtrantyspamowy.rzeszow.mm.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 13:27:33 MET DST

..::Friend::.. napisał:

> Potwierdzam, mieszkam niedaleko tego sklepu, jest tam chyba 4
> sprzedawcow, kazdy mowi co innego, jesli kupowac w apollo to
> osobiscie bo sklep internetowy to tylko taka atrapa zeby reklamę zrobic.

Kupowanie w ich tradycyjnym sklepie to też problemy. Zamówiłem sobie gotowy
zestaw, zapłaciłem, odebrałem zapakowany zestaw, przywiozłem do domu,
rozpakowałem - mimo innego zamówienia karta graficzna była bez DVI i nie
można uruchomić wejścia mikrofonowego w karcie dźwiękowej. Czy oni w ogóle
nie sprawdzają sprzętu po złożeniu? Pofatygowałem się z grafiką do ich
sklepu i wymieniłem na właściwą, a chcąc sprawdzić co jest dokładnie z tym
wejściem mikrofonowym trzeba komputer zawieść do serwisu i zostawić go tam
przez co najmniej 2 doby! Byłem świadkiem, jak pewna klientka wręcz błagała
pracowników serwisu o przyspieszenie naprawy, bo komputer jest jej
potrzebny, a serwis naprawia go już przez kilka dni.

Rzeczywiście lepiej trzymać się z daleka od tej firmy albo handlować z nimi
ze świadomością możliwych konsekwencji.

Kazimierz