Uwaga na sklep Apollo

Autor: bruner <brunerro_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 11:51:55 MET DST

We wtorek zamawiałemu w Apollo kilka klamotów i w Komputroniku też kilka.
Następnego dnia dostałem maila od Komputronika, że z powodu braku 1 części
wstrzymują wysyłkę i czekają na moją decyzję. W srodę wysłałem maila o
wysyłce bez tej części, w piątek miałem towar w domu.
Natomiast z Apollo cisza. W sobotę nie wytrzymałem, dzwonię do firmy. Gość z
firmy mówi mi, że nie mają akurat pamięci geila (ale będą być może w
poniedziałek). Umówiłem się na telefon od nich w poniedziałek wieczorem, że
jeżeli dalej pamięci nie będzie, to najwyżej wybiorę inną (proponował
Twinmosa). Poniedziałek minął, telefonu brak. Myślę sobie że chyba pamięci
przyszły. Dla pewności dzwonię dziś. A tu niespodzianka - pamięci są( niby
cały czas były), ale dalej nie ma płyty głównej ( o której nie wiedziałem,
że jej nie ma). No, zwaliło mnie z fotela. Mówię gościowi że w sobotę płyta
była a on że niemożliwe, a na zamówieniu figuruje że czekają na płytę. No i
pyta z kim rozmawiałem w sobotę( może ich setka pracuje w sobotę, albo jakiś
kawalarz ? ). Umówiłem się, że jak do czwartku wieczorem nie dostanę
telefonu że mają płytę, to rezygnuję z zamówienia (1600 zł). Ciekawe czy się
przejął?
W każdym razie nie polecam sklepu. W ofercie milion towaru a na półce 1
sztuka. Ważne żeby złapać klienta a potem z braku laku i tak coś weźmie. No
i zajebisty problem z kontaktem do klienta. Rozumiem że telefon na komórę do
mnie to wydatek, ale maile chyba umieją wysłać? No chyba że tylko system u
nich umie.
Jeszcze raz piszę - nie polecam sklepu.