x700 i kabelek zasilajacy

Autor: taki <jakisemail_at_wp.com.pl.eu.edu>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 10:17:03 MET DST

Witam!

Moj Sapphire x700 czasami zglasza blad przy starcie, ze
nie prawidlowo podlaczylem karte graficzna. Jednak
kabelek FDD jest stale podlaczony (sprawdzalem czy sie
nie luzuje i jestem pewien, ze nic sie nie rusza).
Czy to wina slabego zasilacza? Wystaczy ze kilka
razy wlacze i wylacze komputer i startuje normalnie.
Czy ma znaczenie jak podlacze inne kabelki Molex?
Zauwazylem ze jak podlacze je w innej kolejnosci (mam
1 rozgaleziacz do molexa), to problem na jakis czas
znika.

Moja konfiguracja to:
Gigabyte K8NSC-939, A64 3000+ Venice, 2x512 MB
Hynix (Nanya Tech) Dual, 2 x HDD Maxtor ATA (40 GB +
120 GB), DVDRW Nec, Kontroler Raid na PCI (Sil).
No i zasilacz: producent (ColorSit) podaje 550 Watt.
Konstrukcja tego zasilacza wyglada na solidna, jednak
o firmie nigdy nie slyszalem - kosztowal okolo 130 zl.

Pozdrowienia,
taki