Re: Verifying DMI Pool Data...........

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 09:30:04 MET DST

Użytkownik "XL" <bysy1@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:dgod80$k4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Komputer zatrzymuje się na ty komunikacie Verifying DMI Pool Data...........
> co może być przyczyną? resetowałem bios , odłaczyłem wszystkie urządzenia od
> płyty została tylko karta graficzna któratez podmienialem i nic cału czas
> sie zatrzymuje!
> Proszę o pomoc

Uszkodzona kość biosu/płyta/procek/pamięć -
1) Wymienić pamięć (na chwilę)
2) jak można to też procka (choć jego uszkodzenie jest mało prawdopodobne)
3) Bios wrzucić do programatora (jeśli nie jest lutowany do płyty :-)) - zrzucić
jego zawartość do pliku, wyczyścić (do $FF of course) z weryfikacją i tak samo
zaprogramować (najlepiej już nowszym)
    a) jeśli się zaprogramował z weryfikacją OK to walnięta płyta
    b) jeśli się wyłożył to kupujesz nową kość biosu i programujesz
Jak padnięta płyta to .... hmmm mozna by włośyc tester w płytę i zobaczyć co ją
boli i to wyłączyć - jak nie ma testera to w biosie powyłączać po kolei wszystko
co można (flop, comm, lpt, Hdd, cache, itd.) - i sprawdzić czy ruszy - jak ruszy
(choćby powoli) to już wiesz co na płycie leży...

--
Edzi