Karta tv i tuner sat.

Autor: AlterEgo <alterego_bis_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 09:17:39 MET DST

Witam,
Nie jestem pewna czy to ta grupa, więc prosze o wyrozumiałość i
przekierowanie, w razie czego :)

Mam kartę tv AverMedia i tv saletlitarną (talerz, tuner Amstrad SRX 501).
Jakiś czas temu miałam b.słaby sygnał z kablówki (mam tam 5 tzw.
podstawowych programów), więc wezwałam fachowca z UPC. Coś tam naprawił, w
związku z czym musiałam jeszcze raz "przeskanować" wszystkie kanały. I tu
pojawił się problem: nie mogę znaleźć programów z tunera: kiedy zakładano mi
"talerz", miałam przejście na programy z satelity na 1 kanale. Teraz nie mam
pojęcia jak do tego wrócić. Czy ktoś mnie może naprowadzić?

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Alicja