Archiwizacja systemu CD

Autor: zch28 <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 07:41:41 MET DST

Pobawiłem się trochę programem Paragon Drive Backup Pro.
Niestety mój przypadek nie jest taki prosty.
Używałem opcji "Backup" i "Restore".
Kopia i odtworzenie partycji - Sukces
Kopia i odtworzenie Dysku (2 partycje) - Sukces
Kopia, zerowanie dysku programem Wdclear, odtworzenie dysku - Porażka :-(
Pytanie 1:
Czy istnieje program który zrobi kompletną kopię dysku a nie tylko partycji.
Chyba że coś robię nie tak.
Taki sam efekt uzyskałem przez kopiowanie katalogów systemowych pod działaniem
innego systemu. (Win 2K i XP nie chce wstać - bez zerowania wstaje)
Pytanie 2:
Czy fakt uszkodzonych sektorów ma wpływ na mój problem? Podczas kopiowania
kazałem mu ignorować. Wydaje mi się że nie bo winda jednak działała.

Pozdrawiam
zch

PS. No dobra nie będę ściemniał. Potrzebuje lekarstwa na Indyka CS2 PL Triall
:-)