problem z karta tv WinFast TV 2000XP

Autor: dziadzio <djozon_at_wytnijto.poczta.fm>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 23:23:02 MET DST

witam
chce zainstalowac sobie na nowo karte Winfast2000XP, niestety
gdy uruchamiam intalke z cd (postepujac zgodnie z instrukcja) wylacza mi sie
ona. Gdy uruchomie komponenty instalacji wprost z CD wystepuja nastepujace
problemu:
podczas instalacji Winfast Entertainment Center 2in1, przy kliknieciu
"DALEJ" wystepuje blad
 " Special Case! - : ", do wyboru mam tylko guzik OK.
podczas instalacji WFTVALL widze komunikat o nagłówku "POWAŻNE" i treści:
Can not install this driver under NT Base.
Czy ktoś umie mi pomóc?
Sćiagnalem ze strony winfast jakas instalke do tej karty tv, jednak jest z
nia cos nie tak,
bo klikajac na WinFast Wizard mam tylko opcje "unload" (from memory)

prosze o pomoc
pozdrawiam
dziadek