Re: Zasilacz - szybkiej rady potrzebuje...

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 22:57:55 MET DST

> Posiadam Chieftec HCP 420 302 DF juz dwa lata, napiecia nadal super, ale
> cisza niestety odeszla po ok. roku. I cichym sie go juz nazwac nie da :(

Teraz tylko odpowidz sobie na jedno wazne pytanie: czy to zasilacz zrobil
sie glosny czy przyzwyczailes sie do nowego poziomu glosnosci. Ja po
wymiania Codegena na Chiefteca przez kilka dni sprwadzalem lapka przy
obudowie czy wiatraczek sie kreci bo bylem przyzwyczajony do wycia :-) A
teraz juz umiem uslyszec Chiefteca, choc minelo od wymiany tylko kilka
miesiecy i nie sadze aby zaczal specjalnie duzo glosniej pracowac niz jak
byl nowy.

::f::