Re: Upgrade karty graficznej - watpliwości.

Autor: Tomasz Stafiński <Jenot_at_jenot.net.metronet.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 22:51:25 MET DST

On 19.09.2005, qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:
> Taaa? To dziwne, bo 3-4 dni temu odpaliłem linuxa bez problemu (rad 9100).
> Rok temu były problemy, ale nie teraz. :>

8500/9100 jak najbardziej - w tym przedziale cenowym najlepsze karty do
linuksa i działają (2D+3D) bez instalacji binarnych sterowników ati.
Z nowszymi (od 9200) niestety nie jest tak różowo - akceleracja 2D
szczątkowa, 3D dużo wolniejsze niż w NV. Generalnie, GF Ti 4200
to bardzo dobra karta i ja bym jej nie zmieniał, tylko zainwestował
w lepszy procek z większym cache - kompilacja będzie szybsza (Celek
to porażka pod linuksem, zwłaszcza jeśli często instaluje się programy
ze źródeł), do obróbki grafiki również. W drugiej kolejności RAM.

--
Jenot (Tomasz Stafiński)