Re: Jaką polecicie nagrywarkę DVD?

Autor: kamil_sz <kamil_sz_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 21:02:51 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:156ykili1bxpo$.dlg@chichot.net...

> W temacie nie pisze się żadnych pytań! Od tego masz treść posta.

> LG GSA-4163B lub 7B.

Parę dni temu kupiłem Liteona 1693S i nie narzekam. Jest to jedna z
najtańszych dostępnych nagrywarek DVD, która pozwala na wypalanie z
szybkością 16x i nagrywanie dwuwarstwowych płyt DL. Nagrałem już kilka płyt
i przebiegło to dość szybko i sprawnie. Jedyną jej wadą jest dość głośna
praca, lecz można się do tego przyzwyczaić ;-]
Pozdrawiam Kamil